Min vackra helg

Hej snygingar! Här hemma sitter jag och väntar på Daniella. Har inte så mycket mer att säga om det. Men min helg har vart vacker. Har jobbat fredagkväll på MR och lördag mellan 11-18 MANGO. På fredagen gjorde jag ingenting, var bara hemma på kvällen och kollade en princessas dagbok som gick på TV. I lördags där emot åkte jag direkt till Ica efter jobbet och köpte kött och massa gott sen grillade jag, nicholas och sebbe hemma hos mig och cihillade här hela kvällen. Det var jättemysigt och kul.
Gick upp ganska så tidigt igår för att fixa och dona eftersom jag skulle få finbesök från Gävle, farmor och farfar och min underbara familj förstås (minus andreas som är i magga och fuckar ur!!!!!). Vi grillade och fikade hos mig. Jag hade bakat värsta kladdkakan, kladdkaka med polkachokladgrädde. Det ni!!! Alla gillade (som tur var för det gjorde inte jag). Senare blev det tacos hemma hos familjen och på kvällen myste jag och baby hemma hos mig med gottis (som vanlig) och ÄNTLIGEN såg vi klart första delen av Harry Potter, vi har hållt på med den länge nu men lyckas aldrig kolla klart, men nu kan vi äntligen gå på bio och se del två. Är ganska nyfiken. Jag och Nicholas hade ju HP maraton (får jag entligen inte säga hehe) för inte så längesen för att komma ikapp och kunna se de här nya. Och nu så. Finally. 

BIld från helgen...


Tråkisen Sebbe som aldrig vill vara me dpå bild och min älskling som tänker helt på annat! Kärlek till er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0