Jag kommer..

Snart kommer bilderna från Miami (och mycket mer) upp här på bloggen, det kan jag lova! Har tagigt tid nu. Men jag och Nicholas bestämde oss för att lägag upp alla Miamibilder tillsammans, och vi båda har jobbat så mycekt och inte haft tid över. Läser man runt på olika bloggar skriver de flesta samma sak att "upptateringen inte är speciellt bra". Men vem sitter egentligen framför datan på sommaren när det är vackert väder? Man vill ju njuta när man inte behöver stå inne och jobba. Jag gissar att jag just bevisade att ja inte är en sann bloggerska.

Hade tänkt lägga upp bilderna från helgen igår kväll, firade adde 20år i fredags, Daniella 18år på lördagen och farfar 71år på söndagen. Men jag hängde med Danni ist och sen var jag så trött. Ikväll kanske, om jag hinner.. ska möta upp Sabine efter jobbet filka och planera lite, sen blir det eventuellt allsång ikväll, har hört rykten om att veronica maggio är där på plats, det vill man ju inte missa!!

Juste jag har ju inet skrivit någonting här om MANGO, har jag ens berättat? Jag har börjat jobba på MANGO. Åh fyfan va kul det är! Verkligen ett jobb som passar mig. Kunderna, kläderna, sättet att jobba och allt! Helt lovely. Jobbar kvar på Mr Of Sweden också. Det är också roligt men det skilljer sig sjukt mycket från MANGO, med kundflöde, kläder och aa allt. Men det är roligt att lära sig så mycket olika inom samma bransch för det gör jag ju verkligen nu. Det är två helt olika tempon, på MR är det stiligt och lugnt, På MANGO är det fashion på hög nivå. Kuuuuligt värre!

Här är iaf en liten bild på farmor och farfar och alla barnbarnen från i söndags, kolla va kort jag är och jag är lixom äldst i kusinskaran. Inte ens bland småkusinerna känner jag mig stor.. Haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0