idag juuu

Det har vart en tuff dag. Hoppade upp ur sängen imorse (inte för att jag var pigg, för att jag var tvungen) har haft fullt upp hela dagen verkligen. Åkte och tränade direkt när jag vaknat, efter det var det snabbt hem, göra mig iordning och fixa lite nödvändiga saker i lägenheten. Snabbt som fan in till stan på ett möte, efter det luncha med Maria på typ en halvtimma, sen raka vägen till jobbet och nu är jag äntligen hemma. Sitter i min mysiga soffa och gosar, det går någon film som jag knappt följer på 6an. Den verkar dock ganska bra. Måste lägga mig snart, för ska jobba imorgon med. Det är så himla kul på MANGO. Imorgon jobbar jag på både Mr och där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0