En i gänget nu!

Nu har man joinat Iphoneträsket, äntligen är så glad för det!! Känns riktigt bra. Jag slipper gå runt med mina lånemobiler, jag lovar jag har verkligen haft lånemobil efter lånemobil efter lånemobil i snart mer än ett år nu. Men nu har jag min vita fina iphone. Det var jätteviktigt för mig att ha en vit och inte en svart ska jag tala om för er! Tror nicholas och alla andra på mobilizera (nicholas jobbar där) har lite ont i huvudet efter mig där idag. Tur att man har en underbar pojkvän som säljer mobiler och abbonemang så han kan fixa och trixa åt mig. (Tack igen älsklingen min!!!) Men fy va jobbigt det är att förstå sig på allt nu i början, hade ju inte räknat med att jag inte skulle kunna kopiera mina kontakter från sim till mobilen. Känns ganska lamt att behöva sitta och lägga in en efter en nu, ännu jobbigare eftersom jag inte kan någons nummer. Kan typ två utantill, Nicholas och pappas, gaaah det här kommer ta tid! Men glad är jag iaf och väldigt väldigt nöjd!

Är på jobbet nu också och ska jobba till stägning, 21:00. Sen får vi se vad som händer, ska träffa Nicholas ikväll i alla fall. Tänkte vara lite extra snäll och gullig idag för att han fixat med telefonen till mig så fint och bra. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0