Grattis Mami

Hey Babes! Igår fyllde min älskade mamma år, vi firade dte med att åka till Strängnäs och Mariestad där vi åt god mat på edsbacka bistro, fikade och gick i mysiga butiker. ÄLskar att vara med familjen. 

På kvällen åkte jag och mötte upp Johanna i stan, vi gick på allsång, Hoffmaestro var as bra. Jag såg Maria Montazami och hennes familj, ville nästan springa fram och ta idolbild (jag älskar ju henne tycker hon är så himla underbar!) men jag hejdade mig och satt kvar med Johanna ist. Lika bra, hehe. Efter allsången begav vi oss vidare till mysiga strandbryggan och tog ett glas vin. Där satt vi och pratade i några timmar innan vi drog oss hem till Väsby. Det kändes som vi blev lite förföljda av kändisar igår. Vi stötte ihop med Dolf Lundgren på NK, Maria Montazami på Skansen och Idoljury Andreas på Strandbryggan. Haha uuuuh va coolt! (eller inte)

Försöker ladda upp lite boilder i det här inlägget men det går inte så jag ska försöka lite senare så får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0