Halloj, 4 juli 2011.

Har gått lite segt med bloggandet sedan ajg kom hem från Miami. Det har vart mycket nu när jag köpte lägenhet precis när jag kom hem. Möten med banken och sånt. I lördags däremot (och fredags också fan) var det fest. På fredagen festade jag loss med Johanni på Magget efter att ha druckit vin och snackat skit hemma hos henne. I Lördags firade jag, Nicholas och Andreas att Andreas hade tagigt körkort. Jag var så seg från fredagen att jag höll mig till redbull(utan vodka) hela kvällen, men andreas och nicco gick bannanas! Började med Bowling och ölkannor, vidrae till något randomplace och hällde i sig redbullvodka och samboka på 13 min, vidare med taxin till statiol och köpte 3,5or som klunkades påvägen till Magget, fucka ur på Magget och sen taxi till statiol för 3,5or(igen), beställa mat på donken och samtidigt klunka 3,5or. Sedan i princip somna med en 3,5a i handen. Det var en riktigt lyckad kväll. Hade sjukt kul!! Har tyvärr inga bilder eftersom att Johanna har min kamera. Bilder från Miami kommer inom kort!
Igår, lite fix med lägenheten. Var på IKEA och köpte soffa och säng osv. Idag, jobb, träning och lägenhetfix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0