Hej på er

Brorsan har ju tagigt körkort så man fick ju skjuts hem från jobbet igår, nice! Känns dock litee jobbigt att han är två år yngre än mig och jag inte ens tagigt mitt än.. men jag jobbar på det!! Drog och tränade efter jobbet med mamma, så idag har jag sjukt mycket träningsvärk. Har ju haft semester från träning och nyttiga matvanor i Miami så min kropp tycker det är lilte jobbigt att hitta tilbaka till de vanliga rutinerna nu märker jag.. När jag körde crosstraining i en timme i fredags (som jag i vanligafall alltid gör) så höll jag rent ut sagt på att dö. Tänk va fort konditionen försvinner när man inte tränar regelbundet, men förhoppningsvis kommer den tillbaka lika fort.

Är på jobbet nu igen. Hoppas kundflödet blir lite mer idag än igår, sjukt lugnt var det. Sådana dagar är så lama. Men men nu tänker vi possitivt!

Jag kom på att jag har lovat några av er som frågat att visa min wlak in closet och hur jag sminkar mig osv. Förlåt att ni får vänta så, jag ska ta och göra det nu innan jag flyttar (iaf visa min walk in closet). Sminkningen blir svår, eftersom jag bara sminkar, haha. Jag vet inte några egentligen speciella knep hur man "ska" göra, jag har provat mig fram till vad jag tycker blir bra. Men jag ska göra vad jag kan för att visa er. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta? :)

2011-07-07 @ 01:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0