Dagarna som gått

Dåååååligt upptaterat, jag veeeeet! Har haft riktigt mycket kul de senaste dagarna. Bland roligaste den här veckan var när jag och min baby åkte till Kista och åt middag och shoppade massa kläder till honom. Det var so much fun för vi hittade så mycket fint! Sen åkte vi hem och fixade iordning med alla hans kläder. "Jag vill att du ska göra som i din garderob, i färgordning och så" sa han så det gjorde jag/vi. Det blev finfint.

Det var fram och tillbaka om vi skulle dra in på Vilundas slutskiva men efter många om och men så blev vi ändå kvar hemma, åt maraboukakor, drack rödvin och kollade pirates of the caribbean.






Kommentarer
Postat av: Anida

hahahaha "jag vill att du ska göra som di ngarderob.. i färgordning och så!" :D du kan mer än grna få komma hem till mig och fixa min gardero i färgordning och så också amanda!! :D

2011-06-07 @ 17:40:50
Postat av: Amanda Wiberg

Haha ja han är så himla gullig. Jasså det vill du Anida haha, vi kan ju se vad vi kan göra åt den saken, haha ;)

2011-06-07 @ 19:29:29
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0