Framme i Miami

Så nu har vi lyckats ställa om dygnet. Det gick bra eftersom vi var framme här i Miami typ klockan sex-sju på kvällen deras tid men i vårt huvud var de 6 timmar mer. Idag är det fint väder och supervarmt. Igår när vi kom hit regande dte men var ändå sjukt sjukt varmt. Vi visste inte hur man fick igång ACn så vi höll på att smälta. Det var utan att överdriva typ 35 grader i lägenheten. Men vi fick hjälp av en väktere i huset där vi bor så det gick bra tillsalut. Det är sjukt fint här. Vi bor på The Yatch Club och från våran balkong (där vi nu sitter och äter frukost har vi utsikt överstora fina båtar.

PRECIS JUST NU: Jag sitter på balkongen och såg precis skitfeta leopardfärgade rockor som simmade nere i hamnen, skoja inte att dom var stora, blev helt till mig och sprang (verkligen sprang) in till nicholas och skrek att han skulle komma och kolla.!! Jag brukar ju bli glad när jag ser en aborre i sverige lixom, men här värsta fiskarna shit asssååååå!

Här är lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad roligt att se bilder och höra att ni har det bra! Vad fint det är! HOppas att ni får en riktigt skön dag, och vad härligt att solen skiner. Längtar redan efter dig. Kram mamma

2011-06-16 @ 20:29:14
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0