HEJHOPP

En kväll senare än sagt kom bilderna upp. Men bättre sent än aldrig, som man brukar säga!

Den här vackra onsdagen började med körlketion 07:50 imorse innan jobbet. Var och virrade i Märsta.
Efter jobbet idag tog jag mig motvilligt till SATS. Hade ingen ork. Men blev bätter efter jag tryckt i mig en banan.

Har tänkt att jag ska börja lägga upp lite videos här på blööggen min också. INTE videobloggar på mig själv utan videos som jag filmar lite när och då. Mer på dom runt om kring mig än på mig själv kankse, jag vet inte riktigt hur dte blir, men kul iaf. SKa prova nu på en gång, har en video från i helgen i taxin, testvideo!!!!!!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: emma

hej , jag tycket verkligen om din blogg.. Du har sådan bra smak men jag skulle vilja ha presenttips till min pojkvän som fyller 22 på tisda vet inte va ja ska köpa. behöver lite tips. MVH

2011-06-11 @ 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0