Soliga förmiddag

Alla bilder till inlägget innan har inte kommit upp. Jag ska fixa det ikväll tänkte jag.

Nu står jag på jobbet. Kundflödet har inte kommit igång än så jag passar på att skriva ett inlägg. Känns ganska tröttsamt att stå inne i en butik en hel dag nu när det är så fruktansvärt fint väder ute. Det till och med luktar sommar. Men jag har ju faktiskt vart ledig nu sen förra onsdagen så... jag gissar at jag blivit lite för bekväm i ledigheten.

Idag efter jobbet ska jag åka och prata med några kvinnor om en eventsak. Jag hoppas på att jag ska hinna sola också innan det blir försent. Ska väll pallra mig iväg till SATS också och bränna lite. Tror det är Body Pump som gäller ikväll. Ska boka mig nu.

Ska dricka mitt kaffe nu och så. Ha en trevlig dag så länge!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0