Ta ikapp nu!

Låt er inte missa vad som hänt de senaste dagran bara för att upptateringen vart usel. Jag ska berätta och visa för er vad som hänt. 

Torsdagen var lugn, med mys med min ängel Maria.

Fredagen var inte alls lugn. Gick upp tidigt och åkte in till stan och fixade naglarna. Efter det lunchade jag med mig själv på donken innan jag drog på provfilmning för en reklamfilm. Efter det blev det blev det spontanfärgning av mitt hår men nartuligtvis hos Elisabet som vanligt (hon hade precis fått en avbokning så jag passade på). Det blev lite olika slingor, ingen stor skillnad men jag ville ha lite mer liv i det. Sen raka vägen hem och göra mig iordning för att fira fina Clara. Hos henne bjöds det på god mat och superfin tårta by Emmi. Ett par timmar senare raka vägen hem till Maada som också fyllde år och skulle firas. Hänga hos honom och få massa myggbett gjorde vi innan vi drog vidare till stan och krogen. Där splittrades nästan alla och jag (nicholas) hade flyt på black jack.



I lördags var det lugnt och myspysis. Jag och NIcholas hade filmkväll med Totte och Maria. Vi hade köpt gottis till ett helt fotbollslag, men vi klarade av nästan allt själva. Det var Godis, glass, blåbärspaj, milkshake, lökringar, kakor, muffins, coca cola, choklad. Jaa typ det!

En härlig bild på härliga människor

Söndagsmys blev det också. På dagen var jag på IKEA och kollade liten möbler och så. Mot kvällen blev det middag och bio med Josefine och Hammad. Vi såg Baksmällan 2, skitrolig. Jag älskar Stu när han får sina panikattacker, jag skrattar ihjäl mig. Vi stötte ihop med Gabbe och Vanessa och efter filmen blev det parbowligng. Ta mig på orden det var par mot par. Nicholas och jag kom två och jag gjorde fajtiskt två strikes, wohoo.

Och idag då... jo jag har chillat galet här hemma, målat ett bord och solat. Ätit jordgubbar med glass för att fira att det är Sveriges Nationaldag. Sen kände jag mig även tvungen att dra iväg till SATS och bränna lite fläsk efter alla de här tjockisdagarna så det gjorde jag. Ligger i min säng nu och ska sova. Imorgon är det jobb jobb jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0