Att spara pengar är jobbigt

Åh nu känner jag mig stolt över mig själv. Tog tag i det jag tänkt så länge och bokade in mig på några pass på Donken. Inga mördarpass så det ska gå bra, kommer till och med säkert bli kul att träffa alla. Eftersom jag inte jobbat nu på ett tag är jag verkligen i behov av pengar. Jag har ju ett sparkonto med ihopsparade pengar från tidigare jobb men jag känner att jag vill spara dom till i sommar, så jag säkert vet att jag kan göra en resa och leva lite. Det dumma jag gör nu är att jag går och nallar från det kontot absolut hela tiden. Därför tog jag tag i mig själv nu och bokade in mig på lite pass på donken, då kommer pengarna som jag nallar från kontot idag, för att jag känner att jag "måste" shoppa liiiite, gå plus minus noll (hoppas iaf).


Nicholas ville styla med sedelbunten i USA, synd bara att det är 1 dollarna som syns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0