Min Helg

Hej på er snyggingar! I helgen har det inte blivit mycket bloggning. I fredags hade jag, Johanna, Korpen och Finskas myspys hos Johanna med tacos, godis och film. På lördagen var jag så sjukt utvilad för jag sovit så mycket. Jag och Lisa (Nicholas mamma) åkte til Arninge och sen var vi och kollade på Nicholas fotbollsmatch. Det var sådant härligt vårväder i lördags!!! På lördag kväll (för att fatta mig kort) träffades jag och Frida upp på fabben och drack lite vin, sen blev det magget. Igår då? joo igår jobbade jag på donken tre timmar, 11:30-14:30. Sen blev det Bodybalance på SATS med mamma och gårdagens höjdpunkt blev myskväll med min älskling, men jag var så trött så efter en massage somande jag i hans mysiga famn.

Nu ska jag jobba på Mr Of Sweden, hörs ikväll! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0