God morgon

Looooong time no blogging. Förlåt, har inte bloggat sedan jag kom hem från fjällen där jag hade jättemysigt men blev jättesjuk. Åkte på någon allvarlig typ av luftstrupskatarr, hade ingen röst, aaaaaaas ont i halsen, hosta, kände ingen smak alls och hur täppt i näsa som helst. Visst låter det kul? Men nu mår jag bätter det är nästa borta iaf. Fick någon hostmedicin och så av läkaren så jag har blivit bättre. Men fjällen. Det var bra väder de mesta dagarna men det var några som var riktiga stormdagar. En av de dagarna gick vi på Samemarknad istället nere i byn där alla utom jag och mamma åt röktrenhjärta, jag hade velta våga prova men var lite för feg, tyvärr. Hur som helst hade jag ändå inte kännt någon smak men det lät lite läskigt när Marcus berättade att man såg "kanalerna" i hjärtat och så. Något annat som vi gjorde, som vi har som taradition att göra varje gång vi är där uppe, var att äta fondue. Det är så sjukt gott och så himla mysigt. MEN tyvärr kände jag ingen smak vid denna  målitd heller :(

Åkte hem på lördagen och sen vi kom hem har jag vart på anställningsintervju på Mr Of Sweden, och jag fick jobbet. Är dock bara extra men det är bättre än ingenting. Idag ska jag jobba min första gång. Eller jag sa dit en stund ikväll och lära mig lite viktiga saker. Efter det ska jag träffa Nicholas.

Nu har jag skrivt mycket mer än vad ni orkar läsa, ha en bra dag. Puss & Kram

Lägger upp blider från fjällen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0