En klok Bob Marley

Låt oss säga såhär, jag är så jäkla bra på att överanalysera allt så att det blir jobbigt för mig själv, och andra. Jag skulle behöva lära mig ett och annat från Bob Marley! (såklart kan man ju byta ut she mot he)

"You may not be her first, her last, or her only. She loved before she may love again. But if she loves you now, what else matters? She's not perfect - you aren't either, and the two of you may never be perfect together but if she can make you laugh, cause you to think twice, and admit to being human and making mistakes, hold onto her and give her the most you can. She may not be thinking about you every second of the day, but she will give you a part of her that she knows you can break - her heart. So don't hurt her, don't change her, don't analyze and don't expect more than she can give. Smile when she makes you happy, let her know when she makes you mad, and miss her when she's not there."

Detta kan verka så himla enket. Men man är ofta väldigt bra på att glömma bort sånt här i vardagen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du hade på dig på balen när du gick i nian? och hur du såg ut då!

2011-05-25 @ 17:07:33
Postat av: Anida

ååh det där är mitt absolut favoritcitat också :D

2011-05-26 @ 15:09:32
Postat av: BISOT

Hej! jag tar studenten om drygt en vecka. och jag vill så gärna ha den vita garden collection klänningen. kan du tänka dig att sälja den?

2011-05-26 @ 16:41:09
Postat av: Amanda Wiberg

Anida: det är så fint :D



BISOT: tyvärr. det är så himla mycket mer än bara en klänning för mig. Jag hade den på en av de lyckligaste daganra i mitt liv och dessotum har den en värdefull historia om hur den blev min (du kankse läst i min blogg). Så mitt svar är nej tyvärr. Klänningen kommer jag alltid ha kvar!

2011-05-26 @ 22:20:13
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0