En Utekväll

Jag som var så sjukt trött igår, körde plötsligt en utgång och kom hem klockan sex imorse.

Jag och Maria, min ängel, drog först till en libanesisk restaurang och satt på uteserveringen och rökte vattenpipa och smuttade på martini bianco (min absoluta favoritdrink). Vi satt där en stund och pratade och mös innan vi drog till Entourage och mötte upp några brudar. Min bror och hans kompisar var där och röjjde också, så vi partade loss med allihopa. Efter martinin på det libanesika stället drack jag inget mer under hela kvällen, så jag var i princip nykter och hade as kul ändå. När dom stängde på entourage så drog vi vidare till lobby.

Kom som sagt hem sent så jag sov till tre idag. Så skönt.

Det är ju morsdag idag så jag har fixat en liten överraskning till min mami. Har ni?


Tyvärr så funkar det inte så bra attg ladda upp bilder nu, så bilderna från inatt får ni så fort mitt internet inte krånglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0