Filminspelning

Hej kära ni!

Idag har vart en lång dag. JAg gick upp klockan 04:50 imorse för att åka på filminspelning. Jag vet inte men jag kanske har nämt förut att jag gör lite statistjobb ibland, sist var det en mindre roll i Lil Stars musikvideo (en kille som rappat med kartellen men nu sjunger Rnb, sjukt duktig) men idag var det en långfilm. En jävligt ball långfilm. Får tyvärr inte berätta vad för någon och vad vi gjorde men jag kan säga att det var en Hollywoodfilm under regi av David Fincher som bland annat gjort Fight Club och Benjamin Buttom, så han och massa andra coola männsikor har jag spelat in film med idag och det är ju hur häftigt som helst!! Vi höll på i 12 timmar och nu är jag hemma igen.

Har bakat kladdkaka med min lilleboros flickvän. Jag gjorde en till Nicholas som jag ska åka och trösta honom med. Min stackars älskling har fått väsrta skadan på benet, han kan inte ens gå, så jag ska åka och ta hand om honom och mata honom med min god kladdkaka. Men det är en överrskning så det vet han inte än.

Har dessutom en JÄTTEROLIG sak att berätta för er. Notera jätterolig. Men för att ni ska få hinna bli lite nyfikna (ni som inte redan vet) så kommer jag att berätta det ikväll eller imorgon bitti. 

Ha en jättefinkväll så länge. Pussar och Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0