GE MIG

Okej, jag tvekade på att gå in på H&Ms hemsida nu, just för att jag var rädd att jag skulle hitta något. Jag har nämligen lovat mig själv (och mina föräldrar, skämt o sido) att inte shoppa några mer kläder alls innan Miami nu. (måste spara pengar så jag kan shoppa och njuta där borta). Och när jag bestämmer mig för någontig så håller jag alltid fast vid det. Typ som nu, jag får ju bara inte köpa den här fina klänning, men det känns som att det inte finns något som jag hellre skulle göra justnu, men jag har verkligen bestämt mig för att jag inte får shoppa mer så jag kan fan inte, jäklaskit också!

Hoppas jag hittar liknande (ryggen är djuuuuup, det äslkar jag) i Miami då!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0