God Natt

Nu ska jag sova, ska bli skönt. Det har vart en lång dag idag. Tänkte ge mina ben ordentlig återfuktning under natten med Nivea Regenerador de Noche (vet inte vad dte betyder men, någon som kan översätta kanske?), har aldrig sett den i Sverige förut. Köpte den i Spanien i höstas och den är riktigt bra. Passde också på att visa mitt orange nagellack från H&M. Tycker fakstikt att kvaliteten på H&Ms nagellack är bra för att vara så pass billiga. Nej men fy vad jag pladdrar. God Natt påer sötisar!




Kommentarer
Postat av: Mickis

Nu har du blivit duktig på att uppdatera, KUL :D

2011-05-18 @ 06:49:32
Postat av: Cassandra

Kan du lägga ut en bild på din walk in closet:) Bra blogg

2011-05-18 @ 14:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0