Grattis Micho

Hej pluttisar! Det var verkligen jättetrevligt igår! Emelie hade fixat en jättefin fest åt Micho. Vi började hemma hos dom med mat och förkrök, sen hade hon fixat drinkbord på Olive House där vi fortsatte att parta. Micho var dj, så himla duktig. Hade jättetrevligt och tog massa kort. Lägger upp dom här till er sen, måste bara hem och lägga in dom på datan först.
Nicholas ligger fortfaranbde och sover, så boooring. Jag måste roa mig själv men vet inte hur.. kanske kan lägga mig på balkongen och sola lite, men det är ju så molnigt så att ena sekunden är det strålande sol och andra så är solen helt försvunnen.. vi får se helt enkelt vad jag gör, jag upptaterar er om det senare!

FREDAG, MICHO 21 ÅR!!! GRATTIIIIIIS OCH TACK FÖR EN FANTASTISK KVÄLL! ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0