Maraton på G

Hej finisar. Förlåt för min dåliga uptate idag. Jag har haft fullt upp hela dagen.

Det började idag med att jag var med mamma på BodyBalance. Sen efter det hade jag körlektion, med övning att backa runt hörn osv. Direkt efter det mötte jag upp Johanna och lunchade på Waynes. Sen hem till Nicholas med tahimat för att han är sjuk och jag vill pyssla om honom lite. Vi mös och gick och solde sen åkte jag till Sofia och fixade ögonfransarna. Så nu hra jag långa och fina ögonfransar igen.

Ikväll nu ska jag och Nicholas kolla Pirates of the Caribbean. Vi har bestämt oss för att ha Pirates maraton. Det är kul. Jag gillade verkligen ettan och det är den ända jag typ sett.

Hoppas ni har en go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0