Myshelg

Myshelg är rätta namnet för helgen. Var och såg Fast 5 i fredags, Nicholas, jag, Robin och Johanna. Filmen var hur bra som helst. Igår var jag på middag hos Lisa (nicholas mamma) väldigt trevlig med jättegod mat och vin. Nicholas och jag har sovit ordentligt i helgen, jätteskönt. Idag vankade vi klockan 3, gick till ica och köpte allt man ska ha ( + lite mer) till pannkakor och scones. På hemvägen blev vi bjudna på kaffe av den übertrevliga gubben på Alexandras Grill. Efter det har vi bara myst i soffan med vaåra Scones, pannkakor, glass, godis, Scarface och Hockye VM som ändå gick åt skogen, om man kan säga så de kom ju trotts allt på andra plats. Och appro på det, kul att Saade kom tre i melodifestivaeln igår ju! 

Nu måste jag hoppa i sängs. Imorgon väntar en dag av jobb och Risk 1a. Förhoppningsvis får jag min VITA iphone 4 då också.

Nu när jag kom hem kom jag på att jag och min älskade bebbo har 19 månader idag, tiden går så fort. Älskar älskar älslar honom, titta på min fina här på bilderna nedan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0