På jobbet

Hej mina göttegrisar! Här är det hard work work. Nej faktiskt inte. Det är lugnt på jobbet idag. Står och väntar på att mamma ska komma med min lunch. Jag har matlåda idag. Fetaostbiffar och ungsbakade rotfrukter med tatziki, yummie! Vi har ingen micro på jobbet så jag kan inte vämra min mat. Så det är en himla tur att min mamma jobbar granne med mig så att hon kan springa över med varm matlåda idag. Så snäll! Sallad är gott men jag börjar bli lite trött på att äta det varenda dag..

När jag slutar idag, ska jag iväg på ett litet äventyr sen ska jag träffa Sabine, vet inte vad vi ska göra, lär väll bli att dricka kaffe någonstans. Sen ska jag åka och träna Body Pump, som typ varje tisdag. Jag har verkligen  bestämda träningsrutiner. De e nice!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad jobbar du med?:-)

2011-05-24 @ 14:19:06
Postat av: Amanda Wiberg

Jag jobbar i klädbutik i Kistagalleria!! :)

2011-05-24 @ 14:25:16
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Sara

Var i kista jobbar du? Jag tror att jag har sett dig xD jätte söt och jätte bra blogg faktiskt

2011-05-26 @ 16:14:57
Postat av: Amanda Wiberg

På Mr Of Sweden :) tack så jättemycket.

2011-05-26 @ 22:22:02
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0