PANIK.. eller något

Gissa vad som hände?? Jag kommer till jobbet, butiken ska vara öppnad klockan 10:00, jag är här 09:50 (i god tid eftersom det alltid är så lite att fixa med här på morgonen). Lite grund fakta: För att komma in i butiken måste man passera två dörrar, dörr nr 1 som ALLTID är öppen och dörr nr 2 som leder in till butiken, alltså den jag ska låsa upp. MEN vad händer? Dörr nr 1 är låst!!! "Vad fan gör jag nu då? jag har ingen nyckeljävel till det här låset" så tänkte jag och började få lite smått panik (ni som jobber i butik vet att om inte dörrarna är öppna när dom ska blir det en jävla massa böter, och det vill inte jag ha på mitt samvete inte). Jag ringer min chéf ett antal gånger, som inte svarar, och som salt i såren dör min telebobbo. Så jag går till väktarna (tiden tickar och jag blir allt mer stressad) dom försöker hjälpa mig men inte ens dom  har den där nyckeljäveln!!!!!!! Tillslut kommer en vakt med rätt nyckel och jag lyckas öppna butiken 10:06. Vi var ju ändå rätt snabba!!!  


Sånt här gör mig stressad!

Annars då? Hur är läget? Jag jobbar till fyra sen är jag barnvakt från 17:00, spela tvspel, byggapussel och läsa saga, med småpluttisar, mysimys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0