Rond tre

Så, nu går vi in på rond tre av alla födelsedagsfiranden den här helgen. Vi har precis väckt min brorsa med paket på sängen. Han fyller 18 år idag!!!!! Grattis älskade lillebror! Nu ska jag städa mitt rum för klockan två kommer släkten och firar! :)

Igårkväll firade vi lilla, söta Danni. Det bjöds på typiskt spanskt tilltugg, så sjukt smarrigt. När dom skulle vidrae in till stan drog jag mig ner till Olive house och hängde med Amac och Emelie, Micho var dj så det var jättekul. Satt och pratade och tog ett glas vin med dom innan jag drog hem och sov.

Har så himla mycket roliga bilder att bjuda er på mina vänner! Från både fredag och lördag. Håller på att lägga in dom just nu så snart kommer de upp på bloggen!

Jag, Marcus och Andreas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0