Snygga skor

Mitt internet hemma krånglar så himla mycket, därför det inte blev någon bra upptatering igår. Jag har ju lite bilder att lägga upp från i helgen så jag ska göra det så fort det funkar ordentligt igen.

Är på jobbet nu. Vi har fått in så snygga sommarskor, jag ska lätt fixa ett par till Nicholas. Dom är assommriga och ashärliga. Så ni killar (som att det är några som läser det här, får väll mer syfta på killarnas flickvänner sm läser det här), kom in på Mr Of Sweden i Kista galleria och köp era snygga sommarskor.

Puss så länge!

Tänk er de här fräscha skorna till lite smått uppkavlade jeans eller chinos. Eller till snygga shorts och en fin skjorta. (De är faktiskt snyggare i verkligheten, ser mer maskulina ut i verklighete!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0