Tuggat i centrum

Idag har det vart fullrulle, så himla kul. Gick upp i hyffasd tid och åkte på dubbelkörlektion, jag är alltid gladast när dom är över. Tycker det är så jobbigt att övningsköra, även fast jag vet hur man kör så gör jag fel ändå. Men men jag lär mig väll snart. Efter körlektionen möttes jag och Emelie upp på fik kardemumma och drack kaffe på deras uteservering. Sen åt vi lunch på Waynes och kollade butiker. När hon åkte till satllet mötte jag upp mina fina, Johanna och Maria. Det blev ytterligere en fika med dom. På Waynes såklart, vart annars?

Efter min vistelse i centrum hela dagen, har jag tränat. Body Pump. Nu är jag hemma, ska äta bär och grädde med mamma och pappa nu, så vi hörs senare! PUSSEN PÅ ER

Finfina Emelie idag på kardemumma <3


Kommentarer
Postat av: blåbär

Vi måste fika där snarast vännen!!<3

2011-05-18 @ 23:18:44
URL: http://fcva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0