Lunch - fårostsallad!

Önskar jag kunde visa er mitt färgglada nagellack justnu. Målade på det imorse. Orange. Försöker vänja mig vid den fula färgen, och jag börjar fakstikt allt mer att tycka om den. Det lyser upp min dag och som jag sa tidigare så matchar den brännan (skulle behöva bättra på min). Tisdagar är ju vanligtvis inte min arbetsdag så det kändes ju lite trist att det var skinande sol ute imorse när jag åkte till jobbet och visste att jag skulle stå i ett köpcentrum hela dagen. Men jag tjänar inte pengar på att sola. Och vad är det man säger? Cash is king!! yeeeeh

Nu ska jag mumsa klart på min goda fårostsallad, så sjuktgod och fräsch (vill ta en bild på den med och visa!! vänta bara tills jag har ny telefon med bra kamera). När jag ätit min lunch ska jag damsuga, moppa, damma och putsa hela(lilla) butiken. Ni kankse ska komma hit och köpa lite skjortor av mig?  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0