Paketångest!

Nu är det sovdags. Imorgonbitt/förmiddag ska jag träna. Det blir BodyBalance, en blandning mellan yoga, tai chi och pilates. Under dagen sen är planerna att ungefär som idag fast med annat folk. Måste köpa massa presenter också. Har flera att köpa till. Tre stycken som firar B-day i helgen (party som fan) och vad ska man köpa? Det är frågan. Samma sak varje gång. Vad fan ska man köpa. Tycker alltid man går runt och tänker på det i 100 år utan att komma på ett skit. Jag ska köpa till en tejekompis, en killkompis och till min bror! Har ni några fina förslag på trevliag paket? Snälla hjälp mig att tänka ut något. Till en tjejkompis, killkompis och till min bror!

Nu ska jag lägga mig och läsa en tidning och sedan grubbla över presenter. Sov så sött allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0