Kläder, kläder, kläder.

Sanna och jag har nyss stått och provat ut outfits i min walk in closet inför imorgon kväll. Så himla kul. Stått och planerat och testat fram och tillbaka. Jag älskar sånt. Det bästa jag vet (förutom när det känns som att man inte har någnting att ha på sig, då är det typ bland det värsta jag vet). Kläder! Jag visra bild på oss imorgon innan vi båda sticker på party!

Appro på kläder. Den här källen har jag umgåts med underbara Hevi. Min jobbarkompis från Esprit tiderna. Hon och jag kan disskuterat kläder i timmar. Vi tog en fika på Espresso House innan vi gick igenom alla(intressanta) butiker i hela kista. Fanns väll typ något i varje affär vi gick in i som vi föll pladask för. Men vi var duktiga. Men ändå. Jag sa det till Hevi när vi gick runt och "fönstershoppade", varför pålga oss själva så mycket? gå in i alla affärer, titta och leta efter fina plagg och sen när man hittar något som man bara känner att man måste ha så får man ändå inte köpa det!!? och sne kan man inte tänka på något annat än just det! det är ju ren pålgeri mot en själv, så varfrö göra så? hahah jaa man är väll lite knäpp.. Men trevligt hade vi, utan tvekan! Har saknat den där vettiga och trevliga bruden!

Fick dessutom mina presenter avklarade också. Känns skönt. Hoppas bara alla födelsedasbarn blir nöjda. Förrens de här dagarna är över kan jag inte riktigt slappna av på den fronten.

Har målat mina naglar, bytte ut det orangea mot brunt. Det matchar mer till outfiten imorgon. :)

Som ni ser så är det nattdags för mig nu. Tagigt bort sminket och norstat tänderna är redan gjort. God natt på er mysisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0