Me And My Love

I fedags var jag och Nicholas och åt supersmarrig middag på Vapiano. Värsta pastan, värsta pizzan. Första gången jag var där faktiskt så det var lite extra kul, jag har hört så himla gott om det stället och det levde verkligen upp till mina förväntningar. Efter en sjukt god middag och helt i matkoma gick vi och såg Midnatt i Paris på Sergel bion, fyyyyyfaaan va dålig den filmen va!!! Helt sjukt! Trodde den skulle vara bra medtanke på skådisarna osv men den rent ut sagt sög! Huvudpersonen reste typ bak i tiden varje natt klockan tolv genom att hoppa in i en gammal bil men det fattade jag först efter halva filmen, Nicholas fattade det typ inte alls.... aja förutom att filmen var skit (vilket vi typ istället dog av garv av) så hade vi en riktigt bra kväll.

Igår så var det lördag och jag bara var hemma hela dagen, så himla skönt. Maria kom förbi en säng och drack coffee och skackade lite skit och på kvällen så kom min lilla pojke hem hit och mös. Vi åt donken mat och jag gjorde efterätt, banan med smält choklad, och så fastnade vi framför CSI maraton. En mysig kväll det med!!

Nu ska jag mumsa choklad och plugga körkortsteori.

På Vapiano

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0