LÖRDAG

Har legat och stekt på baksidan i den varma solen och ska hoppa in i duschen nu, sen göra ansiktsmask, fixa naglaran, välja kläder, sminka mig och äta middag - sen är jag redo för en natt fylld med party.

Vi ska först hem till Sandra på förkrök sen ska vi vidare på fest i Solna. Ni som också ska ut ikväll läs mina partyrules.

Jag har märkt att det är några som är intresserade av trenchcoaten jag vill sälja. Det är ju jättekul och jag kommer lägga in bild på den imorgon och skriva lite mer om storlek och pris och sånt shit.

Ha en underbar kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Ville bara få det sagt

DINA partyrules? Haha det är ju lite småkul sådär att även jag, som jag antar att du också har, EBBA VON SYDOWS bok "Ebbas stil" hemma. Du tog dock bara ut av dom 11 som hon har skrivit. Men snälla, kalla dom inte dina partyrules när det inte är du som "kommit på dem". Dessutom blir det lite värrde när du tar ut exakta meningar från hennes.

Jaja, dom är bra, det håller jag med om, men kalla dom snälla inte dina, det blir bara töntig för oss som också har läst dem i EBBAS BOK som HON har skrivit.

Ha en bra dag! :)

2009-04-12 @ 19:06:38
Postat av: Amanda Wiberg

anonym:

jag förstår inte ens hur du orkar bli upprörd över en sånn sak. det spelar väl ingen som helst roll vart ifrån dom kommer och/eller om jag kallar dom mina, dina eller hennes och om du nu har boken så vet du ju även att allt inte är taget därifrån. hur som helst så har jag tagigt ut och även lagt till det som JAG tycker att man ska tänka på och därför kallar jag dom för MINA. hon ger ju asbra tips och om jag nu skriver dom här så att andra kan ta del av dom så är väl det bara posetivt.

Ha det bra själv!

2009-04-12 @ 20:18:44
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0