MItt underbara år del 2


TITTTA VAD JAG HITTADE! EN RESUME AV MITT ÅR 2009, SOM JAG ALDRIG PUBLICERADE!!!!!! NU BARA MÅSTE JHAG JU PUBLICERA! OBS! JAG HAR INTE HUNNIT LÄSA IGENOM, ANTAR ATT JAG AKNSKE SKULLE VILJA TABORT OCH ÄNDRA MASSA DÅ VILKET INTE SKULLE VARA SÅ KUL. DET HÄR VAR JAG SLUTET AV 2009!

HAR JU DÖPT DE HÄR INLÄGGEN TILL "MITT UNDERBARA ÅR" OCH AJG MSÅTE SÄGA ATT DTE VAR ETT RIKTIGT UNDERBART ÅR. om någon får lust att titta igenom del ett också http://blondmee.blogg.se/2010/january/mitt-underbara-ar-del-1.html#comment
September:
I spetember började äckliga husspindlar titta fram ordentligt och nu var det inte ovanligt att se en nästan varje dag. Här i början av septamber mådde jag inte alls bra. Magaluf hade givit mig den ökända Svininfluensan och jag var halt väck. 40 graders feber i nästan en vecka. Svimmfärdig all the time och ondare i krpooen än då har jag aldrig haft.
Danni fyllde 18 och det firade vi med kryssning. Galet kul, speciellt när Erik låg med mannen Cicci.
I september började vi med ung företagsamhet i skolan, det var nu vi satte igång med företaget Yummi som bakar cup cakes och det har ni ju fått läsa endel om.
Eminem, my boyfriend, fick pris i mtv video music awards 2009.
Studenten började planeras flitigt. Jag red för tredje gången i mitt liv, och var riktigt grym.
jag fyllder 18, hade en grym födelsedag som jag firade med mina närmsta vänner. Tatuerade mig. Lyssnade mycket på min alskade norska hiphop un der denna tid.

Kryssningen när Danni fyllde 18 år.




En dag i Aidas stall

En kväll hos Matthis som vanligt med hjälmar


JAG 18 ÅR!





Oktober: Jag fick utrett att jag har dyslexi.
Eftersom jag nyligen blivit 18 var det många utgångar under denna tid. Fastnade allt mer för programmen the city och the hills. Jag vann en tävling och fick träffa en av mina Idoler Joshua Radin, det var helt sjukt.
Minns en speciellt rolig kväll den här månaden. Det var en kväll när jag och Johanna gick ut. The bridge, slutade med att vi blev utslängda. Efter det hände också endel saker men som jag tänker hålla hemligt. En av de roligaste kvällarna i mitt liv. Jag kan inte sluta skratta åt den.
Maria fyllde 18 år detta firades såklart med utgång.
Körkortskurs.
Min älskade hund Morris gick bort, det var jobbigt.
Matilda fyllde 18 år detta firades med lokalfest.
Vi fick höstlov. Jag var i Gävle, en till kryssning och en grym fest på fabben.

Dastes födelsedag

Träffa Joshua Radin

Helt sjuk utgång med Johanna och Maria 28 år
 
Matilda 18 år

Kryssning


November: AIK tog SMGULD!
började bli sugen på att bli brunett och skaffa extensions. En mysig kväll åt jag och tjejerna på tiger och var och bowlade.
Aida fyllde 18 och detta firades med en galen utgång.
Jag drunkanade i plugg jag var tvungen att ta igen.
Jag och Danni var på Magaluf Reuninon kryssning, var alltså i Riga. Mobilen, kläder och smycken kom bort. Paradise hotel blev mitt favoritprogram.
Såg nya Twlight filmen med Carro, lika som året innan.
En galen helg med mycket fest. Det bakades mycket cup cakes i företaget Yummie UF.
Folk började fatta att jag och Nicco var tillsammans.
Maria och korpen hade 18 års fest, väldigt kul.

Bowling med brudarna

Aida 18 år

Magaluf Reunion med Danni

En galen helg


December: Jag tog det stora steget till den mörka sidan och blev brunett som jag inte vart sen jag gick i 3 i lågstadiet. Fest på Fabben och Nicco fyllde 20.
Jag blev överfallen av en av de äckliga husspindlarna.
Åkte upp till Gävle, festade på bartömmning med Nicco och hans kompisar på Gävle högskola.
Min släkting Ami fyllde 95 år, och detta firades med stor fest.
Fest på Fabben och Elin fyllde 18.
Julafton närmade sig med stormsteg. Jag spelade bingolotto med Danni för första gången i hela mitt liv, på uppesittarkväll.
Julafton kom och den var jättebra, firades med farmor och farfar.
Juldagen firades på fabben med stor fest.
Min lillebror Marcus fyllde 14 och blev fjortis.
En mysig kväll med Ida och Danni med massa sex and the city avsnitt och kärleksmums och en massa tjejsnack.
Nyår firades på Arvids landställe i norrtälje, med massa roliga personer. Det braiga året avslutades bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0